Održana promocija web stranice “Sigurno mjesto”

Ženska soba je u subotu 10.03.2012. u sklopu nacionalne kampanje protiv nasilja nad ženama „Sigurno mjesto – U tri klika biraj život bez nasilnika“  na zagrebačkom Cvjetnom trgu organizirala druženje s građanima te predstavila majicu „Alergični na nasilje“, koju je za potrebe kampanje dizajnirao Ivica Skoko. Građani su kupnjom majice podržali buduće aktivnosti kampanje „Sigurno mjesto – U tri klika biraj život bez nasilnika“ u sklopu koje je pokrenuta jedinstvena web stranica za žene žrtve nasilje (www.sigurnomjesto.hr). Majice se i dalje mogu naručiti u Ženskoj sobi putem e-maila: zenska.soba@zenskasoba.hr.

Na informativnom štandu Ženske sobe okupili su se i volonterke koji su tijekom dva sata koliko je akcija trajala podijelili na stotine  letaka, a akciju su podržali i natjecatelji prošle sezone kuharskog tv realityja MasterChef – Matija Nikolić, Vedran Beg, Ljubo Matulin i Davor Šreng. Oni su uz podršku zagrebačkog restorana “Kaptolska klet” koji im je donirao namirnice u restoranu “Kaptolska klet” ispekli male zalogaje i kolačiće koje su građani  također mogli kupiti i tako podržati kampanju Ženske sobe.

Timu Ženske sobe na Cvjetnom trgu pridružila su se i mnoga poznata lica koja sudjeluju u kampanji – pjevač Luka Nižetić, radijske voditeljice Sonja Šarunić i Irina Čulinović, glumica Ksenija Marinković, glazbenik i kipar Žan Jakopač, predsjednica Udruga za školovanje pasa vodiča Mira Katalenić, sutkinja Visokog prekršajnog suda Branka Žigante Živković i mnogi drugi podržavatelji/ice.

Ovim putem zahvaljujemo svim građanima/kama, natjecateljima prošlogodišnjeg MasterChefa, Kaptolskoj kleti, volonterkama te brojnim poznatim osobama i medijskim pokroviteljima koji su podržali kampanju.