Trening „Kako osigurati medijsku vidljivost vašim kampanjama te kako zagovarati održivu potrošnju i poslovne prakse?“

U organizaciji Zelene akcije iz Zagrebu u prostorijama organizacije civilnoga društva 16. lipnja, 2015. godine održan je jednodnevni trening naziva „Kako osigurati medijsku vidljivost vašim kampanjama te kako zagovarati održivu potrošnju i poslovne prakse?“.

Na treningu su sudjelovali/e predstavnici i predstavnice drugih organizacija civilnoga društva iz Hrvatske, te članice Ženske sobe – Centra za seksualna prava, Paula Zore i Josipa Tukara.

Eugen Vuković iz Zelene akcije u uvodnom dijelu treninga pružio je informacije o projekt u okviru kojeg je i organiziran trening „FairSuperBrands“, kojeg financira Europska unija. Sven Janovski, Zelena akcija, nadalje je nastavio voditi trening predavanjem o planiranju medijskih i „uličnih“ aktivnosti u kampanjama javnog zagovaranja.

Drugi dio jednodnevnog treninga bio je usmjeren na praktični dio, odnosno organiziranje uličnih akcija, prosvjednih performansa, prosvjeda, komunikacija s medijima, pisanja medijskih izjava te komuniciranja putem društvenih mreža. Sudionici i sudionice treninga su u manjim grupama pripremili kampanje na temu seksualnog nasilja te zaštite okoliša te ih prezentirali ostatku sudionika/ca.