Još jedna nagrada kampanji Ženske sobe
Za ovu nagradu zaslužna je agencija za tržišno komuniciranje McCann Erickson koja je za Žensku sobu osmislila seriju plakata «Lutka – soba i ured» povodom medijske kampanje u sklopu projekta Nulta tolerancija prema seksualnom nasilju.
Ovo je već treća nagrada koju je osvojila kampanja Ženske sobe. Prva je stigla u studenom prošle godine iz Nizozemske s festivala Eurobest gdje je osvojila broncu za interaktivni print oglas «Iznesi problem na svjetlo dana» u kategoriji kreativne upotrebe medija. Tvorac ideje, copywriter i kreativni direktor ovog interaktivnog print oglasa je Vanja Blumenšajn iz Imago reklamne agencije, koji je 01. 10. ove godine proglašen Kreativcem godine na Nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija – Sudnji dan, a oglas Ženske sobe pobijedio u kategorijama: tiskani oglas i upotreba novog medij. Za ove nagrade glasao je žiri sastavljen od 200 kreativaca iz Hrvatske, što nagradi daje posebnu težinu.
Ženska soba zahvaljuje svima koji su svojim idejama i radom na realizaciji ove kampanje pomogli u osvještavanju javnosti o problematici seksualnog nasilja, koje i dalje ostaje marginalizirana tema u našem društvu.
Također, zahvaljujemo što su svojom energijom pridonijeli kvaliteti rada Ženske sobe i čestitamo nagrađenima uz želju da osvoje još mnoštvo različitih nagrada za svoje radove!