Vijesti

Još jedna nagrada kampanji Ženske sobe

Sinoć (09. 11. 2010.) je u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu Ženskoj sobi uručena ovogodišnja OUTWARD nagrada, koju je preuzela Maja Mamula, za 1. mjesto u kategoriji: serija city lighta. Radi se o godišnjoj nagradi za najbolji dizajn velikih plakata koju je 2001. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu.

Za ovu nagradu zaslužna je agencija za tržišno komuniciranje McCann Erickson koja je za Žensku sobu osmislila seriju plakata «Lutka – soba i ured» povodom medijske kampanje u sklopu projekta Nulta tolerancija prema seksualnom nasilju.

Ovo je već treća nagrada koju je osvojila kampanja Ženske sobe. Prva je stigla u studenom prošle godine iz Nizozemske s festivala Eurobest gdje je osvojila broncu za interaktivni print oglas «Iznesi problem na svjetlo dana» u kategoriji kreativne upotrebe medija. Tvorac ideje, copywriter i kreativni direktor ovog interaktivnog print oglasa je Vanja Blumenšajn iz Imago reklamne agencije, koji je 01. 10. ove godine proglašen Kreativcem godine na Nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija – Sudnji dan, a oglas Ženske sobe pobijedio u kategorijama: tiskani oglas i upotreba novog medij. Za ove nagrade glasao je žiri sastavljen od 200 kreativaca iz Hrvatske, što nagradi daje posebnu težinu.

Ženska soba zahvaljuje svima koji su svojim idejama i radom na realizaciji ove kampanje pomogli u osvještavanju javnosti o problematici seksualnog nasilja, koje i dalje ostaje marginalizirana tema u našem društvu.

Također, zahvaljujemo što su svojom energijom pridonijeli kvaliteti rada Ženske sobe i čestitamo nagrađenima uz želju da osvoje još mnoštvo različitih nagrada za svoje radove!

Tim Ženske sobe

blog.vecernji.hr/zenska-soba